Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lato | użytkownik

imię i nazwiskolato adresPrusy obecnie Krakau zarejestrowany23.06.2007 @16:01:06 ostatnio na stronie28.08.2017 @15:38:22

ur.Soldau ( Działdowo) Absolwent Asp Warszawa malarstwo 2007

itd...

zabawa w malarstwo _95
ukierunkowane...na pasje życia _97




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhymmmmmmmmmmmmmmmmm OnetSkypenie cierpie Gadu-Gadu24084949
digarty143 komentarze1933 posty na forum10

komputer / sprzęt
mini

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~muua    10.01.2009 @20:57:13
dlaczego cię nie ma ?
~Szkodliwy1    06.12.2008 @17:28:56
szkoda szkoda, ale nic nie trwa wiecznie bladź, zlot mozna zawsze zrobic ale to juz nie to samo bedzie. żal mi czasem dupe sciska nad pieknymi czasami.
~Szkodliwy1    19.11.2008 @23:37:11
cześć , wreszcie coś umieściłem, a ten twój nowy bohomaz to niezły, cały ty, w formie jesteś widzę! Musimy jakąś wystawkę strzelić rebeliancką...
a zapomnialem wzniesc okrzyk: ooooooj!
co do zdjęć z dzikanki to pewnie ze chce!
ostatnio edytowane: 2008-11-20 00:11:46
~stonka    01.11.2008 @16:05:39
z odnośnią do czego?
_______
hello world i'm your wild girl
~Szkodliwy1    23.10.2008 @15:40:30
cześć Byku!
~lato    15.09.2008 @12:43:05
czy ktos wie ci sie stała z grupa Lożą denvera?
+azmii    14.09.2008 @22:30:22
dzięki
~stonka    26.08.2008 @19:45:42
chyba tak zrobie a octatnie moje czasy to serie chorób i niepowodzen, zostawie to wszystko.
_______
hello world i'm your wild girl
~stonka    26.08.2008 @12:19:42
po prusach nic ale jest w jaworznie fabryka która wygląda jak czarnobyl. masakra. ale cudowna masakra. i raczej w kiecy da sie tam łazić
pa;*
_______
hello world i'm your wild girl
~Rozyczka1997    26.08.2008 @10:50:06
:0
_______
Nie dziękuj , oceń !!
~szarlatan    25.08.2008 @23:46:37
prawda to
że Marcin się na warszawską ASP dostał?
(Kornet)
~stonka    25.08.2008 @20:06:58
troche mnie zagmatwałeś, sznurówek nie ma bo sie nie sznurują. ah ta rzeczywistość.
pozdrawiam
_______
hello world i'm your wild girl
~ladyjasmine    24.08.2008 @20:19:18
witam drogi przyjacielu nie moge sie do ciebie dodzwonic chcialam sie spytac jak zyje ci sie w miescie twojego ulubionego malarza
~joannadark    24.08.2008 @19:30:50
no ale widzę,że ty wolisz punk
~joannadark    24.08.2008 @19:30:15
no jak to myślałam,że chociaż jednego Boga
~angelinas    24.08.2008 @19:18:49
Spoko .
Tyle , ze kolorystyka mnie uwiodła . !
_______
~joannadark    17.08.2008 @13:36:10
Tomasz utworzyłam nową grupę pod nazwą U2,naszego brachola w Panu wpadaj,buziaki
~joannadark    16.08.2008 @22:25:25
może coś nowego,czekamy
~sandbeige    12.08.2008 @01:42:38
mhm,
to bylo moje drugie pytanie, byc moze chcialabym cos dla siebie..., ale to raczej po konfrontacji na zywo, fajnie by bylo miec takie kolorki na scianie...
jak cos sie zmieni i bedziesz mial jakas miejscowke, to daj znac na profilu
pozdrawiam
_______
~sandbeige    12.08.2008 @01:34:43
rewelacyjna galeria,
czy mozna ją gdzieś obejrzec na zywo?
_______
~lato    10.08.2008 @17:34:50
sorki dla wszystkich mi bliskich.przeniosłem sie do kraka.mam chwilowe problemy z compem.lubie pic kawe w singerze.ale bede szpekał....pozdro
-rybibi    09.08.2008 @14:14:52
rewelacyjne obrazy, wszystko kipi kolorami ! pozdrawiam
~arbreviolet    28.07.2008 @22:59:21
chyba wygrales...;] dziekuje i czekam...
_______
"...Na zdrowy rozum siebie samego trzeba by się strzec..."
+Lindesmon    28.07.2008 @21:09:30
pozdrów muaa i tą uroczą dziewczynkę, świetna jest!
_______
i znajdę punkt przebicia na drugi brzeg świadomości
+Lindesmon    28.07.2008 @21:08:38
ok.jak co to na mail bede pisać, jo?
_______
i znajdę punkt przebicia na drugi brzeg świadomości
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 26 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt